Зона за поддръжка на клиенти

Клиентски портал, в който може да следите плащанията, справка за трафика и др.

Система на Потребителя

image

Връзка с Ел.Поща

Свържете се с нас за препоръки, мнения и въпроси на ел. поща:tlan@gcn.bg

Изпрати Мейл

 

 

Често задавани въпроси и проблеми

Системни Грешки

  • Грешка 691 +

    При тази грешка най-вероятна причина е грешно написано потребителско име и/илипарола.

    Препоръки:
    Напишете си потребителското име и паролата наново, всичко се пише винаги на латиница ис малки букви, без празни интервали.

  • Грешка 678(Windows XP) +

    Няма връзка със сървъра. Причините може да са няколко: проблем помрежата, проблем с кабела за интернет, с буксата влизаща в компютъра, забранена мрежова карта илидруг проблем с компютъра.

    Препоръки:
    Извадете и поставете отново кабела за интернет в компютъра. Ако имате други мрежови карти може да поставите кабела и в тях, и да опитате ново свързване. Ако пак Ви се появи същата грешка може да се изгаси компютъра и да се изключи от ел.захранването за 1-2 минути. Може да се направят и проверки дали не е забранена мрежовата карта – вижте грешка 769.

  • Грешка 651 (Windows 7) +

    Няма връзка със сървъра. Причините може да са няколко: проблем помрежата, проблем с кабела за интернет, с буксата влизаща в компютъра, забранена мрежова карта илидруг проблем с компютъра.

    Препоръки:
    Извадете и поставете отново кабела за интернет в компютъра. Ако имате други мрежови карти може да поставите кабела и в тях, и да опитате ново свързване. Ако пак Ви се появи същата грешка може да се изгаси компютъра и да се изключи от ел.захранването за 1-2 минути. Може да се направят и проверки дали не е забранена мрежовата карта – в Старт меню – Контролен панел (control panel) – Център за мрежи и споделяне (network and sharing center) – там в ляво избирате Промяна настройките на адаптера. След което давате десен бутон на иконата Локална връзка (local area connection) и ако на първият ред от менюто пише Разрешаване (enable) го избирате с ляв бутон на мишката.

  • 1
  • 2

Безжичната мрежа (рутер) не работи!

  • При закупуване или подмяна на мрежово устройство +

    Обадете се в офиса на GCN, за да съобщите за новото устройство и да Ви освободят MAC- адреса..

  • WI-FI бутон +

    Ако не можете да се свържете с безжичната мрежа или изобщо не виждате списъка с налични точки вблизост, проблемът може да е при вас. Много мобилни устройства – почти всички лаптопи например,разполагат с бутон за активиране на вградения в тях Wi-Fi модул. Идеята е той да е включен самокогато ви е необходим, за да не изтощава напразно батерията, когато не го използвате. Затова, ако сенатъкнете на проблем с липата на връзка, това трябва да е първото нещо, което да проверите. Опитътпоказва, че в огромен процент от случаите потребителите просто не знаят, че този бутон е натиснатслучайно или не.

  • Рестартиране +

    Колкото и елементарно, дори очевидно да звучи този съвет, често той е най-бързото решение за проблеми с мрежата. Още повече, ако не помогне рестартът на вашето устройство, няма и да навреди, а отнема едва броени минути.
    В случай че повече от едно устройство не успява да се свърже към безжичната ви мрежа, може би проблемът е в Wi-Fi рутера. В този случай можете да опитате да рестартирате него. Правете разлика между reset (връща фабричните настройки на устройството) и рестарт. За да рестартирате вашия рутер, е достатъчно да изключите захранването му за няколко секунди и да го включите отново.

  • 1
  • 2

Ако сте изпълнили горните инструкции и все още нямате интернет се свържете с нас

Ако сте изпълнили горните инструкции и все още нямате интернет се свържете с нас тел.: 070035933